loading...
fcbarcelona
amir mahdi asghari بازدید : 2 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

 

مدافع بارسلونا تاکید کرد دروغگوها شناسایی شده و باید عذرخواهی کنند.

برخی از رسانه‌ها اعلام کردند که جرارد پیکه و ژاوی هرناندس در اردوی تیم ملی فوتبال اسپانیا باهم درگیر شده‌اند.

پیکه

پیکه در این مورد به کادنا کوپ گفت: همه چیز در این مورد دروغ بوده است. شاید پذیرش این موضوع برای سایرین تا این حد سخت بوده است. حرف‌هایی که زده شده بسیار ناخوشایند و بد هستند.
amir mahdi asghari بازدید : 2 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

 

 آندرس اینیستا، ستاره بارسا، قصد دارد قراردادش را با این باشگاه تمدید کند تا به آرزویش که بازنشستگی در این باشگاه است، برسد.

اینیستا: هیچ مشکلی برای تمدید قرارداد با بارسا ندارم

قرارداد فعلی این ملی پوش اسپانیایی با بارسا در تابستان 2015 به اتمام می رسد اما دوست دارد هرچه زودتر قراردادش را با این باشگاه تمدید کند.
amir mahdi asghari بازدید : 1 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

 

هافبک تیم ملی اسپانیا معتقد است که هم‌تیمی‌هایش نباید به هیچ وجه از حریف خود در نیمه‌نهایی جام کنفدراسیون‌ها بترسند.

آندرس اینیستا پس از پیروزی 3 بر صفر اسپانیا مقابل نیجریه اظهار داشت که تیمش نباید هرگز نگران ایتالیا باشد.

اینیستا

وی در خصوص دیدار تیمش مقابل لاجوردی پوشان در نیمه‌نهایی جام کنفدراسیون‌ها گفت: دیدار نیمه‌نهایی فوق‌العاده‌ای خواهد شد. خواهیم دید چه تیمی برای فینالیست شدن به اندازه کافی خوش‌شانس است.

              
amir mahdi asghari بازدید : 1 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)
               
به گزارش سایت لیونل مسی مهاجم آرژانتینی بارسلونا موزه شخصی خود را در شهر بارسلونا اسپانیا افتتاح کرد. در این موزه هواداران و بازدیدکنندگان می‌توانند تعدادی از جوایزی که این مهاجم 25 ساله در دوران حرفه‌ای خود کسب کرده است را از نزدیک مشاهده کنند. توپ‌های طلا این بازیکن، کفش طلای اروپا، عکس، کفش‌های ورزشی، پیراهن و ... از جمله مواردی است که می‌توان در موزه بهترین بازیکن دنیا دید.

amir mahdi asghari بازدید : 1 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)
 
من از میان   کفشهای طراحی شده ,کفش خاویر را انتخاب کردم تا در بازی یکشنبه مقابل اتلتیکو مادرید اونو بپوشم.با تشکر از خاویر و همه انهایی که در این مسابقه شرکت کرده بودند,طرح همه آنها عالی بود!

                  

amir mahdi asghari بازدید : 1 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)
 
مسی معمای اتلتیکو

 

طرفداری-گابریل فرناندز مدافع اتلتیکو مادرید بر این باور است، که لیونل مسی ستاره بارسلونا هنگامی که توپ را در اختیار دارد و در موقعیت گل قرار می گیرد تقریبا غیر قابل توقف است.

فرناندز و یارانش که در جدول با 6 امتیاز کمتر نسبت به بارسلونا در جایگاه دومی هستند امید دارند تا در بازی روز یکشنبه اختلاف را به حداقل برسانند این مدافع 29 ساله از مسی به عنوان تهدید اصلی بارسلونا یاد کرد و ادامه داد: " 10 سال است که بحث اصلی ما چگونه متوقف کردن مسی است. او با استعدادترین بازیکن حال حاضر دنیاست، او وقتی پا به توپ می شود متوقف کردنش تقریبا غیر ممکن است."

او به خبر نگاران گفت: "مهتر از همه چیز این است که ما به عنوان تیم طوری بازی کنیم که او نتواند فضای کافی برای رفتن و گذشتن از ما پیدا کند."

بعد از شکست 2-0 در برنابئو، آن ها این هفته هم در نیوکمپ مهمان هستند تا به دنبال کم کردن فاصله امتیازات با میزبانشان باشند.

سرمربی تیم سیمئونه به ما پس از بازی در برنابئو گفت: "مقصر اصلی این شکست ما هستیم، این تیم تیمی نبود که ما می خواستیم. پس ما می دانیم که چگونه خودمان را این یکشنبه ثابت کنیم. پیروزی در نیو کمپ ما را به 40 امتیاز می رساند که تا به حال اتلتیکو هیچ وقت در اوایل فصل به این امتیاز نرسیده است. البته پیروزی در این بازی بی نظیر است اما مهمتر از آن یک گام درست برای رسیدن ما به لیگ قهرمانان است، لذا ما برای برد به میدان می رویم.

amir mahdi asghari بازدید : 2 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

 

دنیلسون" با اعلام این که نیمار ورژن به روز شده اوست اعلام کرد بازی این ستاره جوان برزیل از او بهتر است.

"دنیلسون" ستاره نه چندان دور فوتبال برزیل با تمجید از نیمار، گفت: او ورژن به روز شده من و روبینیو است. من زیاد دریبل می‌زدم، اما در مقابل دروازه‌ مشکل داشتم. قدرت تمام کنندگی "روببینو" کمی بهتر بود، اما نیمار همه این توانایی‌ها را دارد.

amir mahdi asghari بازدید : 1 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

 

کوبی برایانت، بسکتبالیست سرشناس آمریکایی یکی از طرفداران پروپاقرص بارسلوناست. اگر جستجوی کوچکی در اینترنت داشته باشید، می توانید عکس های متعدد او با پیراهن بارسلونا و حضور او در رویدادهای تبلیغاتی درکنار بازیکنان آبی اناری پوش بارسا را ببینید.

حالا او به عنوان یکی از طرفداران سرسخت بارسلونا، روزشنبه با اولین خرید تابستانی باشگاه کاتالان آشنا شد: نیمارکوبی برایانت روز شنبه به دعوت اسپانسرهایش در برزیل حضور یافته بود و از این فرصت برای حضور در شهر سالوادور و تماشای بازی برزیل- ایتالیا بهره برد.

Entrevista a Neymar per a Barça TV i www.fcbarcelona.cat / FOTO: MIGUEL RUIZ - FCB

 ستاره باشگاه لس آنجلس لیکرز قبل از شروع این بازی گفت:« مطمئنم که لحظات نابی از فوتبال را شاهد خواهم بود ولی من بی طرف هستم. طرفدار هیچ کدام از دو تیم نیستم. من طرفدار تیم ملی آمریکا هستم.»

او بیشتر از آنکه هیجان تماشای بازی ایتالیا- برزیل را داشته باشد، دوست داشت تا با نیمار آشنا شود. او در پایان بازی به رختکن دوتیم رفت و با بازیکنان دو تیم عکس هایی را به یادگار گرفت.او بیش از هرفرددیگری به دنبال نیمار بود تا با خرید جدید تیم محبوبش بارسلونا آشنا شود

نیمار در پایان این دیدار عکسش را با برایانت در صفحه اینستاگرام قرار داد. عکسی که در آن نیمار لبخندزنان درکنار ستاره لس آنجلس لیکرز ایستاده وزیر آن می خوانیم:«کوبی...درست است که تو یک پدیده هستی.... به علاوه من هم طرفدار تو هستم.»

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین نقل وانتقالات در کدام تیم بوده ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 26
  • بازدید کلی : 364